Marshall Emberton II Black & Brass

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marshall Emberton II Black & Brass op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Bart van Vugt 27-06-2023

klein van formaat maar groot in kwaliteit

Marshall, wat een plaatje en power heeft deze speaker. zeer gemakkelijk in gebruik en stevig en degelijke speaker, geluid goed te regelen en via de app diverse instellingen aan te passen. accu is van zeer lange duur en bt is erg goed stabiel. kortom een geweldig klein spelertje maar groots in geluid en kwaliteit

Pluspunten

• accu
  • app
  • kleur

Reviewer12345 26-06-2023

Kleine fraaie speaker

Ik vind de Marshall Emberton II een zeer mooie speaker met mooi en helder geluid. Het enige wat ontbreekt is bass, maar in de speaker in een hoek geplaatst wordt heft zich dit vanzelf weer op. Het uiterlijk van de speaker is fraai, net zoals de bouwkwaliteit. De speaker is makkelijk mee te nemen door zijn kleine omvang. De batterijduur is zeer indrukwekkend, 30 uur is een realistisch beeld voor de batterij duur. De app geeft toevoegingen door middel van presets, opzich een goed idee, alleen werkt het niet echt goed omdat de setting vaak weer op "default" springt.

• grootte

Minpunten

• volume knop fungeert als aan/uit knop
  • bass

Pedro 26-06-2023

Erg goede kleine bluetooth speaker

De Marshall Emberton II wat mij betreft een Bluetooth-speaker die indruk maakt.
De geluidskwaliteit is beter dan verwacht, met een helder en krachtig geluid, diepe bassen en gebalanceerde tonen.
De bassen worden minder als je het volume volledig opendraait maar dat lijkt mij logisch.
Het gebruiksgemak is top en de speaker is eenvoudig te verbinden met je telefoon of andere apparaten.
De accuduur is zoals verwacht gewoon goed en het design en kwaliteit is meer dan prima.
Kortom, de Marshall Emberton II is wat mij betreft een goede keuze voor iedereen die op zoek is naar een kleine maar hoogwaardige Bluetooth-speaker.

Pluspunten

• Geluid
  • gebruiksgemak
  • uiterlijk

Minpunten

• verlies van bas bij hoog volume

Sanders94 23-06-2023

Zeer goede kwaliteit

We hebben dit product mogen testen.

Snel verzonden, goed verpakt en in een nette doos van marshall.
De box ziet er keurig uit en het logo springt er zeker uit.
De box heeft een mooi zwart design.

De box laad erg snel op een heeft een lange batterij duur.
Handig en snel te koppelen met wifi en verder heeft het 1 grote besturingsknop voor geluid en volgende nummer.
Het is super makkelijk in gebruik en we zijn zeer te spreken over het geluid van de box.
Ook kan je nog de bijbehorende app installeren voor een keuze uit 3 verschillende geluiden.

Pluspunten

• Strak design
  • Geweldig geluid

Minpunten

• 1 knop voor vrijwel alle functies

j*********@h********** 22-06-2023

Fijne box met goed geluid.

De Marshall Bluetooth box is een compacte box die je makkelijk overal mee naar toe kan nemen. Ik ben blij verrast door het geluid wat deze box produceert. Een mooi en warm geluid en een goede bas.
Een nadeel van deze box is dat hij in vergelijking met andere compacte Bluetooth boxen vrij zwaar is.
Ik vind het een aanrader.

Pluspunten

• Goed, warm geluid

Minpunten

• Voor het formaat, vrij zwaar